Debata której nie było

Zamieszczam debatę, która odbyła się na Uniwersytecie Warszawskim, 9 czerwca 2010r, z udziałem 8 kandydatów. Na debacie nie stawił się Jarosław Kaczyński i Napieralski (ciekawe czemu). Jest to debata której nie było, ponieważ nie doczekaliśmy się transmisji, nawet w telewizji publicznej mimo tego, że jest to wydarzenie, które oglądałyby z pewnością może nawet miliony Polaków.

Na szczęście internet jeszcze jest wolnym medium i możemy obejrzeć debatę na youtube. Jest 7 części.

2 Responses to Debata której nie było

  1. Ilayla says:

    7 części? Hmm, ja oglądałam 9-częściowe. Milczenie mediów to najlepszy dowód, że JKM wygrał tę debatę. Na jego blogu jest wpis, że w poprzednich wyborach dochodziło do fałszerstw… Mam nadzieję ,że jednak tym razem będzie widać rzeczywiste poparcie.

  2. yarrsung says:

    Z udziałem 8 kandydatów 🙂

    Swoją drogą: dlaczego tzw. publiczna telewizja robi sobie kpiny organizując debatę dla wybranych 4 kandydatów? To oczywiście pytanie retoryczne… TVP jest PAŃSTWOWA, a nie jakaś tam publiczna.

Skomentuj

